Jestem jak najbardziej pełnoletnia:)
Co do Twojego pytania, myślę, że nie będziemy dzielić na grupy jakoś restrykcyjnie, po prostu oddzielny dział na projekt i wtedy tematy takie jak "ogólny", "koordynacja", "transport" etc., żeby każdy mógł się też gdzie indziej (oczywiście merytorycznie) wtrącić. Każdy oddział może mieć temat na dyskusję i temat (najlepiej przyklejony) jako coś w rodzaju dzienniczka akcji, w którym wpisywane byłyby przedyskutowane i wykonane zadania.
Inicjatywa festiwal - początek [archiwalny]
- Monogatari
- Szeregowy
- Posty: 17
- Rejestracja: ndz 17 lis 2013, 17:42
Uff to dobrze, bo widzę że jesteś jedną z najbardziej udzielających się i ogarniętych osób ^^ Ja ew. mogłabym być w tej grupie koordynującej i szekspirowskiej 

-
- Młodszy chorąży
- Posty: 277
- Rejestracja: czw 07 cze 2012, 14:06
- Lokalizacja: Gdańsk/Toruń
- Kontakt:
Dziewczyny, absolutnie nie róbmy z tego sztywnych grup! Pomysły każdego są równie ważne i wartościowe. Myślę, że Alex chodzi raczej o podział tematów, tego co trzeba zrobić, a nie "ja będę tu, ty tu, ona tam".
No i myślę, że jedna-dwie osoby do koordynacji w zupełności wystarczą, to nie jest tak wielka (i w sumie nie tak ważna) rzecz jak inne. Nie trzeba pięciu osób do sprawdzania e-maila... a jeśli już, to to przyda się bardziej w części PR-owej:)
No i myślę, że jedna-dwie osoby do koordynacji w zupełności wystarczą, to nie jest tak wielka (i w sumie nie tak ważna) rzecz jak inne. Nie trzeba pięciu osób do sprawdzania e-maila... a jeśli już, to to przyda się bardziej w części PR-owej:)
[double-o-seven is also gonna die.]
- Leśne Licho
- Sierżant
- Posty: 197
- Rejestracja: ndz 17 lis 2013, 12:43
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Myślę, że spotkanie fanowskie albo szekspirowskie najlepiej by mi pasowało. Ewentualnie PR, ale bardziej lokalne firmy w okolicach Warszawy.
[center]
[/center]

- Monogatari
- Szeregowy
- Posty: 17
- Rejestracja: ndz 17 lis 2013, 17:42
Znaczy nie chodzi o sztuczne podziały, ale o porządek
A poza tym tak mi się wydaje, że grupa koordynująca nie tylko odpowiada za maile i listy, ale też całą resztę związaną z organizacją ^^

Iuv ma rację - chodziło o porządek
I faktycznie, do koordynacji wystarczy 1-2-3 osoby; to tak do pisania listów, sprawdzania odpowiedzi, może później rozmów i tworzenia harmonogramu. Niech Juf wybierze, z kim jej się najlepiej będzie pracowało - ja się zgłaszam 


-
- Młodszy chorąży
- Posty: 277
- Rejestracja: czw 07 cze 2012, 14:06
- Lokalizacja: Gdańsk/Toruń
- Kontakt:
Alex, ja tam uważam, że Ty nadawałabyś się o wiele bardziej niż ja
i Monogatari, z chęcią przyjęłabym Twoją pomoc, zdaje się że masz bardzo pragmatyczne podejście do sprawy, przyda się ktoś, kto potrafi ściągać ludzi za nogi na ziemię...

[double-o-seven is also gonna die.]