Inicjatywa festiwal - początek [archiwalny]

Wszystko na temat relacji na linii Tom - fani. Korespondencja, projekty, autografy, spotkania.
Iuventas
Młodszy chorąży
Młodszy chorąży
Posty: 277
Rejestracja: czw 07 cze 2012, 14:06
Lokalizacja: Gdańsk/Toruń
Kontakt:

ndz 17 lis 2013, 21:52

Jestem jak najbardziej pełnoletnia:)

Co do Twojego pytania, myślę, że nie będziemy dzielić na grupy jakoś restrykcyjnie, po prostu oddzielny dział na projekt i wtedy tematy takie jak "ogólny", "koordynacja", "transport" etc., żeby każdy mógł się też gdzie indziej (oczywiście merytorycznie) wtrącić. Każdy oddział może mieć temat na dyskusję i temat (najlepiej przyklejony) jako coś w rodzaju dzienniczka akcji, w którym wpisywane byłyby przedyskutowane i wykonane zadania.
[double-o-seven is also gonna die.]

Awatar użytkownika
Monogatari
Szeregowy
Szeregowy
Posty: 17
Rejestracja: ndz 17 lis 2013, 17:42

ndz 17 lis 2013, 21:53

Uff to dobrze, bo widzę że jesteś jedną z najbardziej udzielających się i ogarniętych osób ^^ Ja ew. mogłabym być w tej grupie koordynującej i szekspirowskiej :)

Awatar użytkownika
vieja
Sierżant
Sierżant
Posty: 184
Rejestracja: pn 11 lis 2013, 13:45

ndz 17 lis 2013, 21:53

U mnie dopiero za 24 dni pełnoletniość problemem nie będzie :). Więc również piszę się na pomoc... chociażby z wolontariatem :)
Obrazek

Awatar użytkownika
brzooska
Szeregowy
Szeregowy
Posty: 18
Rejestracja: ndz 17 lis 2013, 19:05

ndz 17 lis 2013, 21:56

Ja bym się chętnie zapisała do grupy koordynującej i szekspirowskiej bądź spotkania fanowskiego :)

Awatar użytkownika
Alex
Wieczny Kapitan
Wieczny Kapitan
Posty: 783
Rejestracja: czw 14 sie 2014, 10:01

ndz 17 lis 2013, 21:59

Aż tyle nas do pisania listów? :P Ale fajnie, bo już widać, że do wszystkiego ktoś będzie :-)

Iuventas
Młodszy chorąży
Młodszy chorąży
Posty: 277
Rejestracja: czw 07 cze 2012, 14:06
Lokalizacja: Gdańsk/Toruń
Kontakt:

ndz 17 lis 2013, 22:03

Dziewczyny, absolutnie nie róbmy z tego sztywnych grup! Pomysły każdego są równie ważne i wartościowe. Myślę, że Alex chodzi raczej o podział tematów, tego co trzeba zrobić, a nie "ja będę tu, ty tu, ona tam".

No i myślę, że jedna-dwie osoby do koordynacji w zupełności wystarczą, to nie jest tak wielka (i w sumie nie tak ważna) rzecz jak inne. Nie trzeba pięciu osób do sprawdzania e-maila... a jeśli już, to to przyda się bardziej w części PR-owej:)
[double-o-seven is also gonna die.]

Awatar użytkownika
Leśne Licho
Sierżant
Sierżant
Posty: 197
Rejestracja: ndz 17 lis 2013, 12:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

ndz 17 lis 2013, 22:04

Myślę, że spotkanie fanowskie albo szekspirowskie najlepiej by mi pasowało. Ewentualnie PR, ale bardziej lokalne firmy w okolicach Warszawy.
[center]Obrazek[/center]

Awatar użytkownika
Monogatari
Szeregowy
Szeregowy
Posty: 17
Rejestracja: ndz 17 lis 2013, 17:42

ndz 17 lis 2013, 22:07

Znaczy nie chodzi o sztuczne podziały, ale o porządek :) A poza tym tak mi się wydaje, że grupa koordynująca nie tylko odpowiada za maile i listy, ale też całą resztę związaną z organizacją ^^

Awatar użytkownika
Alex
Wieczny Kapitan
Wieczny Kapitan
Posty: 783
Rejestracja: czw 14 sie 2014, 10:01

ndz 17 lis 2013, 22:12

Iuv ma rację - chodziło o porządek :P I faktycznie, do koordynacji wystarczy 1-2-3 osoby; to tak do pisania listów, sprawdzania odpowiedzi, może później rozmów i tworzenia harmonogramu. Niech Juf wybierze, z kim jej się najlepiej będzie pracowało - ja się zgłaszam :)

Iuventas
Młodszy chorąży
Młodszy chorąży
Posty: 277
Rejestracja: czw 07 cze 2012, 14:06
Lokalizacja: Gdańsk/Toruń
Kontakt:

ndz 17 lis 2013, 22:17

Alex, ja tam uważam, że Ty nadawałabyś się o wiele bardziej niż ja :mrgreen: i Monogatari, z chęcią przyjęłabym Twoją pomoc, zdaje się że masz bardzo pragmatyczne podejście do sprawy, przyda się ktoś, kto potrafi ściągać ludzi za nogi na ziemię...
[double-o-seven is also gonna die.]

Zablokowany